Ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις πληρωμών

Δίπλα σε κάθε σας ανάγκη, άμεσα και αποτελεσματικά.

Μάθετε περισσότερα

Είστε νέος πελάτης; Αποκτήστε ένα νέο POS εδώ.

Η εφαρμογή ενός voucher γίνεται αφού επιλέξετε προϊόν, κατά το checkout σε ειδικό πλαίσιο πριν την πληρωμή.

Αποδοχή όλων των καρτών και των τρόπων πληρωμής

Γιατί Worldline;

feature-icon
Δωρεάν τα έξοδα αποστολής και εγκατάστασης.
feature-icon
Πρόσβαση σε μια πλούσια λίστα χρήσιμων εφαρμογών εγκατεστημένων στο POS, που συνεχώς εξελίσσεται.
feature-icon
Αποδοχή όλων των καρτών και όλων των τρόπων πληρωμής.
feature-icon
Συνεχής τεχνική υποστήριξη 24/7. Πλούσιο υποστηρικτικό υλικό με οδηγούς χρήσης, videos και συχνές ερωτήσεις.
feature-icon
Απόλυτη ασφάλεια σε κάθε σας συναλλαγή
feature-icon
Online παρακολούθηση των συναλλαγών με τη δωρεάν πλατφόρμα Worldline Apollo.

Δεν είστε σίγουροι πώς
να προχωρήσετε;

Χαρά μας να σας βοηθήσουμε.
Επικοινωνία

Συχνές Ερωτήσεις

Online αγορά - Για νέους πελάτες

Αν δεν έχετε ήδη ένα Worldline POS στην επιχείρησή σας, μπορείτε να κάνετε online αίτηση για ένα νέο POS εδώ.

Δεχτείτε ηλεκτρονικές πληρωμές άμεσα και με ασφάλεια σε λογαριασμό εκκαθάρισης της επιλογής σας, με την εμπειρία της Worldline.

Όλη η διαδικασία γίνεται online.

Online Αίτηση

Πότε θα λάβω το τιμολόγιο για το POS μου;

Η έκδοση και αποστολή του τιμολογίου για ένα νέο POS γίνεται εντός του πρώτου δεκαημέρου του επόμενου μήνα από αυτόν που έγινε η αρχική ενεργοποίηση του POS. Κάθε νέο POS κατά την αποστολή του συνοδεύεται από ένα Δελτίο Αποστολής το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για φορολογικό σκοπό ως την έκδοση του τιμολογίου.

Κάθε επόμενο τιμολόγιο εκδίδεται το πρώτο δεκαήμερο του τελευταίου μήνα της εκάστοτε τρέχουσας περιόδου τιμολόγησης, προκαταβολικά για την περίοδο παροχής υπηρεσιών που θα ακολουθήσει.

Εάν για λογιστικούς λόγους το χρειάζεστε νωρίτερα στείλτε το αίτημά σας εδώ.

Online αγορά – Για υπάρχοντες πελάτες: Τι είναι η προσθήκη POS;

Αν έχετε ήδη ένα Worldline POS (πρώην Cardlink) μπορείτε να προσθέσετε ένα ή περισσότερα νέα Android POS (ενσύρματα ή ασύρματα) στην επιχείρηση σας.

Η διαδικασία αγοράς γίνεται ηλεκτρονικά/απομακρυσμένα και δεν χρειάζεται να επισκεφτείτε κάποιο φυσικό κατάστημα.

Το νέο POS θα έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το παλιό σας όσον αφορά τις προμήθειες συναλλαγών και την αποδοχή καρτών (πχ. VISA, Mastercard κτλ.).

Online αγορά – Κόστος και χρόνος αποστολής

Η αποστολή της νέας αγοράς POS δεν έχει επιπρόσθετα έξοδα αποστολής.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, για λόγους ασφάλειας, θα δεχθείτε μια τηλεφωνική κλήση επιβεβαίωσης της αγοράς.

Οι παραδόσεις στην Αττική εκτελούνται κανονικά (2-3 εργάσιμες), ενώ στην επαρχία ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του αυξημένου όγκου αποστολών που αντιμετωπίζουν οι μεταφορικές.

Online αγορά – Τρόποι Πληρωμής

Μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας πληρωμών της Worldline έχετε 3 επιλογές εξόφλησης:

  1. Εφάπαξ εξόφληση με χρήση κάρτας.
  2. Εξόφληση σε 2 έως 6 άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας.
  3. Εφάπαξ εξόφληση μέσω IRIS. Με αυτόν τον τρόπο πληρωμής κάνετε χρήση του web–banking σας, σε ένα ασφαλές διατραπεζικό περιβάλλον πληρωμών, όπου πραγματοποιείτε την πληρωμή απευθείας από τον τραπεζικό λογαριασμό σας.
Online αγορά – Τι δικαιολογητικά χρειάζομαι;
  1. Το ΑΦΜ της επιχείρησης σας.
  2. Τη μοναδική διακριτική ταυτότητα εμπόρου Worldline MID (Merchant ID) που αντιστοιχεί στην επιχείρηση που θέλετε να κάνετε την προσθήκη POS.
  3. Προσοχή στη σωστή δήλωση του MID (Merchant ID), καθώς προσδιορίζει τη δραστηριότητα και την τοποθεσία της επιχείρησής σας και θα καθορίσει τις ρυθμίσεις του νέου POS σας.

Αν είστε νέος πελάτης, μπορείτε να κάνετε online αίτηση για ένα νέο POS εδώ.

Προμήθειες

Οι προμήθειες αποδοχής συναλλαγών του νέου Android POS θα είναι ακριβώς οι ίδιες με αυτές που έχει και τώρα το υπάρχον Worldline POS σας που αντιστοιχεί στο MID που θα δηλώσετε κατά την παραγγελία.

Αν είστε νέος πελάτης, δείτε περισσότερα εδώ για τις προμήθειες online αγοράς POS.

Πακέτο Σταθερής Υποστήριξης (Υπάρχοντες πελάτες)

Στο πακέτο αυτό περιλαμβάνονται: αποστολή, ενεργοποίηση, άμεση και πλήρης τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική εξυπηρέτηση επιχειρήσεων 24/7

Αυτό το πακέτο προτείνεται για επιχειρήσεις που λειτουργούν και δέχονται πληρωμές όλο τον χρόνο. Καθώς το πρόγραμμα τιμολογείται ανεξαρτήτως της χρήσης του POS.

Το πακέτο αυτό τιμολογείται κάθε 6 μήνες, με προεξόφληση της κάθε εξάμηνης περιόδου στην αρχή της. Με την κάθε επιτυχημένη προεξόφληση η υπηρεσία παραμένει ενεργή.

Σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής της χρέωσης της επόμενης περιόδου η Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρία Worldline Processing (Worldline Processing) διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την υπηρεσία.

Πακέτο Υποστήριξης Βάσει Χρήσης (Υπάρχοντες πελάτες)

Στο πακέτο αυτό περιλαμβάνονται: αποστολή, ενεργοποίηση, άμεση και πλήρης τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική εξυπηρέτηση επιχειρήσεων 24/7

Αυτό το πακέτο προτείνεται για επιχειρήσεις που δεν δέχονται πληρωμές όλο τον χρόνο.

Κατά την αρχική αγορά ενός νέου POS με αυτό το πρόγραμμα υποστήριξης, προπληρώνετε ένα πακέτο 3μηνης χρήσης του POS.

Μόλις καταναλωθούν οι 3 μήνες χρήσης, θα πρέπει να προκαταβάλλετε το ποσό ανανέωσης υπηρεσίας υποστήριξης για τους επόμενους 3 μήνες, ώστε η υπηρεσία να παραμένει ενεργή. Μήνες χρήσης θεωρούνται οι μήνες κατά τους οποίους έχει πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 1 επιτυχής συναλλαγή από το POS.

Το κάθε πακέτο 3μηνης χρήσης έχει ισχύ 18 μήνες. Μετά το πέρας του 18μήνου και ανεξάρτητα από την ολοκλήρωση ή μη της χρήσης, παύει να ισχύει και εκδίδεται νέο τιμολόγιο 3μηνης χρήσης, ομοίως με 18μηνο περιθώριο.

Σε περίπτωση μη έγκαιρης καταβολής της χρέωσης της επόμενης περιόδου χρήσης η Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρία Worldline Processing (Worldline Processing) διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την υπηρεσία.

Τι κάρτες δέχονται τα τερματικά;

Το νέο σας τερματικό θα μπορεί να δέχεται τις ίδιες κάρτες όπως και το υπάρχων Worldline POS σας.

Τι είναι το Worldline Apollo;

Μια δωρεάν, self-service ψηφιακή πλατφόρμα παρακολούθησης συναλλαγών που προσφέρει:

  • Reporting (download και αποστολή αναφορών στο email σας)
  • Αυτόματη αποθήκευση αποδείξεων εμπόρου σε ηλεκτρονική μορφή για 1 έτος
  • Βοηθητικά γραφήματα και αναλύσεις συναλλαγών
  • Ιστορικότητα συναλλαγών

Περισσότερα 

Σημαντική ενημέρωση: Αλλαγή επωνυμίας της Cardlink, a Worldline brand

Καλώς ήρθατε στη Worldline, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην Cardlink για τη διαχείριση των ηλεκτρονικών συναλλαγών της επιχείρησής σας.
Καθώς το επιχειρηματικό περιβάλλον συνεχώς μεταβάλλεται, κι εμείς με τη σειρά μας, αξιοποιούμε τις εξελίξεις και προχωράμε ένα βήμα μπροστά. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Cardlink μεγαλώνει, εξελίσσεται και ως μέλος της Worldline, της κορυφαίας εταιρείας παροχής υπηρεσιών πληρωμών και συναλλαγών στην Ευρώπη, αλλάζει την επωνυμία της σε ‘Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρία Worldline Processing’.

Η αλλαγή αυτή έρχεται με σκοπό να συνδυάσει την τεχνογνωσία και την παγκόσμια εμπειρία της Worldline, με την αξιοπιστία και τη φιλική εξυπηρέτηση της Cardlink, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε σε εσάς τους πελάτες μας, νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και δημιουργίας με τις πιο ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις πληρωμών για την επιχείρησή σας.